Amneta (J.E.M. Trade d.o.o.) je turistička agencija iz Pule, Pješčana uvala II ogranak 36. Agencija ima u ponudi apartmane, kuće za odmor i hotele na području Hrvatske. Agencija je osnovana 1993 godine i od tada smo pronašli smještaj za brojne domaće i strane zadovoljen goste. Mi stalno radimo na poboljšanju naših usluga i obogaćivanje naše ponude. Mi ćemo vam rado pomoć u ispunjavanju vaših zahtjeva za nezaboravni odmor.
OBAVIJEST O PODNOŠENJU PISANIH PRIGOVORA KORISNIKA USLUGEOBAVIJEST O PODNOŠENJU PISANIH PRIGOVORA KORISNIKA USLUGE
Način podnošenja prigovora/pritužbi
Temeljem članka 6, st 3. zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) obavještavamo potrošače da pritužbe ili prigovor na kvalitetu pruženih usluga mogu dostaviti u pismenom obliku ili elektronskim putem na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Ako su usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, gost može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor. Svaki gost ima pravo prigovora zbog neizvršene uplaćene usluge. Svaki gost - nosilac potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno.
Postupak u svezi s prigovorom:
Gost je dužan na dan dolaska odmah kod pružatelja usluga reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti turističku agenciju J.E.M. Trade d.o.o.. Gost je dužan surađivati s predstavnikom turističke agencije J.E.M. Trade d.o.o. i pružateljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako gost na samom mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, turistička agencija J.E.M. Trade d.o.o. nije dužna uvažiti naknadni prigovor.
Najviša naknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupan iznos usluge. Ovime se isključuje pravo gosta na nadoknadu idealne štete.
Sadržaj prigovora
Prigovor je potrebno podnijeti što prije nakon nastanka ili saznanja o spornoj situaciji te ga uputiti na jedan od gore navedenih načina uz naznaku da se radi o prigovoru.
Prigovor treba sadržavati:
- osobne podatke podnositelja prigovora (ime i prezime, odnosno naziv ili tvrtka, OIB, adresa),
- detaljan opis događaja/ situacije ili okolnosti koje su izazvale nezadovoljstvo koje je predmet prigovora (činjenice, okolnosti, relevantni datumi, brojevi računa),
- dokaz osnovanosti prigovora,
- način/ adresa dostave odgovora na prigovor.
Postupak rješavanja prigovora/ pritužbe:
Na podneseni prigovor korisnika usluge bez odgađanja pismenim putem potvrdit će se primitak prigovora, te u pisanom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.